Cum am început să colaborez cu o casă de producție în 2017?
S-a întâmplat după 4 ani de carieră în Moldova și o tangența directă cu piața din România în 2014- momentul când am lansat piesa cu Inna, Antonia și Carla’s Dreams- Fie ce-o fi. Apropo, mulți din industria muzicală și mulți oameni care mă urmăresc cred în continuare că din 2014 eu colaborez cu Global Records.
Dar, nu. În 2014- eu eram parte a echipei din Moldova- Youbesc. Da, întradevăr, în 2014 am primit o propunere de a lansa și alte piese în România alături de echipa Global , dar, împreună cu echipa din Moldova am decis să mergem pe cont propriu și să creeăm Dara în continuare independent de orice casă de producții.
Un fapt foarte interesant pe care majoritatea dintre voi la fel nu îl știu. Eu am început să scriu muzică real și constant abia în momentul în care între mine și echipa din Moldova au început să apară probleme. Am început să nu ne mai înțelegem și să ne dorim lucruri diferite. Până atunci, niciodată nu am avut curajul să scriu de la început până la capăt o piesă- cu linie melodică și versuri. Până atunci nu îmi puteam asuma că eu pot scrie.
☀️Orice situație critică în viață deschide noi uși. Asta e lecția numărul unu.
În momentul în care înțelegeam că relația mea cu echipa Youbesc nu o să mai reziste mult, s-a deschis în mine o putere imensă și mare creatoare. Pe fon de stres și de panică- dar s-a deschis😅. Am înțeles că urgent trebuie să devin autosuficientă. Autosuficiența unui artist este mereu despre capacitatea lui de a crea, de a genera idei.
Așa cum am și presimțit, în 2016 am încetat colaborarea cu Youbesc. 🔚
Trăiam o combinație de “nu am idee ce să fac” cu “scriu orice, mult, exersez, până îmi iese”. Nu aveam idee ce urmează, dar știam că unica mea șansă este să scriu piese care mă vor ajuta să continui să exist ca artist.
Atunci mi-am dat seama că, este absolut real să devii autor în mai puțin de un an. Timp de 9 luni am scris peste 50 de piese. Unele fără nici un potențial și altele cu un potențial clar.
Da, e clar că nu poți să ai așteptări atunci când faci doar o piesă și crezi că o să vină cineva la tine să îți spună că ești genial și ca prin magie să te facă mare artist. Genialitatea, talentul, insipirația are nevoie de un pic de timp😉
Scriam și veneam la București ca să văd ce se întâmplă pe aici. Din vorbă în vorbă, am decis totuși să revin la discuția cu Global Records, chiar dacă trecuse deja 3 ani de la prima noastră interacțiune. Primul lucru pe care mi l-au cerut. Piese. Bingo, aveam piese. Multe piese. 🎶
Nu știam dacă ei o să simtă la fel. Dacă și ei o să aprecieze piesele făcute de mine în ultimile 9 luni, înregistrare pe un recorder la telefon, și acompaniate la o chitară mai mereu ușor dezacordată. Eu cânt la chitară prost, ca să știți. !!!! Dar am încercat. Și au apreciat.
La distanță de câteva săptămâni, am semnat contractul de autor și contractul de artist.
La distanță de încă 2 luni, am lansat primul single Dara- Istoria Unei Fete, în România.
De atunci până acum, am reușit să și reziliem contractele cu ei, dar în continuare să colaborăm în calitate de Dara autor pentru artiștii Global Records.
Sunteți curioși de ce am reziliat contractele cu Global și de ce totuși suntem în relații extraordinare și colaborăm????
Totul este mult mai simplu decât vă puteți imagina😅
‼️Prioritatea nr 1 pentru mine era și este să construiesc proiectul Dara exact așa cum îmi doresc. Să lansez muzica pe care simt eu să o lansez. Să creez albume, să creez video-uri exact așa cum văd eu.
Din 2017 până în 2020, din păcate nu am reușit să fim pe aceeași undă cu Global. Ei își doreau să lansez câteva piese doar și neapărat, una dintre ele să devină mare Hit și să încep să le generez mulți bani. Eu îi înțelegeam perfect, pentru că așa funcționează industria muzical…